Program special la Evidența Persoanelor, în contextul alegerilor prezidențiale

Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români, cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la Alegerea Preşedintelui României, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 7 și 8 decembrie 2024, după cum urmează:
✅sâmbătă, 7 decembrie 2024, orele 08.00-15.00 – depunerea cererilor și eliberarea actelor de identitate;
✅duminică, 8 decembrie 2024, orele 08.00-21.00 – eliberarea actelor de dentitate;
Pentru cererile depuse până în data de 7 decembrie 2024, inclusiv, actele de identitate se vor ridica pe data de 8 decembrie 2024.
În zilele de 7 și 8 decembrie, activitățile de relații cu publicul se vor desfășura în cladirea Primăriei Municipiului Zalău, la sediul vechi al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, deoarece în locația actuală de relații cu publicul va funcționa o secție de votare.